Proč nezabít takříkajíc dvě mouchy jednou ranou a neudělat radost své ženě a zárověň i trošku sobě krásným spodním prádlem.
Nikdy velikost nevybírej od oka
Zásada číslo jedna. Jestli neznáte přesnou velikost, raději darujte hezký dárkový voucher a spodní prádlo přímo nekupujte. Ať už vyberte velikost menší nebo větší, vždy to bude špatně. Skončíte jako ten, který prostě dost dobře neví (třeba ani po těch letech). Zrádné u tohoto typu produktů je to, že ani velikost nezaručí skvělý výsledek. Podobně jako oblečení má každý výrobce jinou velikostní tabulku nebo jiný střih či materiál.
Chcete vybrat to nejlepší? Všímejte si doma nejprve detailů.
Každá žena má ve skříni své oblíbence co se týče střihu i materiálů. Některé nedají dopustit na bavlnu a jiné zase na krajkové prádlo. Vyznat se v tom není zrovna jednoduché. Navíc každé postavě lichotí něco trošku jiného. Populární v této době jsou zejména braletky. Pořídíte hezký kousek a ještě k tomu máte malou šanci, že sáhnete vedle. Inspirujete se například u Vemzu.
Zážitkově s bra-fitingem. Už jste o něm slyšeli?
Bra-fiting je profesionální poradenství ohledně výběru správné velikosti podprsenky. Hodit se bude jak pro majitelky bujného poprsí, tak i pro držitelky útlých pasů a drobnější postavy. V Praze tuto službu nabízejí například Správná podprsenka, Caresse Bra nebo Le Chaton. Standardně v jejich nabídce najdete i velkosti prádla, které jsou v běžných obchodech těžko k dostání.
Pokud se tomuto dobrodružství podvolíte, máte se určitě na co těšit. Radost z nákupu nebudete mít jenom v den oslav, ale také v průběhu roku (možná i několika).
Jak by měla podprsenka správně vypadat zjistíte v tomto videu během dvou minut, ať pro výběr toho správného kousku nejdete bez znalostí.
Abychom vám návštěvu naší stránky co nejvíce zpříjemnili a poskládali pro vás nabídku přímo na míru, potřebujeme k tomu váš souhlas. Kliknutím na tlačítko „Přijmout" souhlasíte se všemi cookies.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.